Monday, July 23

Fasting & Breastfeeding

Salam Ramadhan :)

Alhamdulillah hari nie hari ke-3 seluruh umat islam berpuasa. 

Sebenarnya dalam kesyukuran terselit sedikit kerisauan sebab aku salah seorang ibu yang fully breastfeeding anak dan bekalan susu untuk anak aku yang baru nak masuk 9 bulan semakin kurang. Dengan lebih tepat aku takde stok. Susu arini untuk esok dan begitulah seterusnya. Yes wajib struggle!! Huhh. 

Risau.
Sedikit Stres.
Berusaha.
Kesian.
Positif. (kadang-kadang)

Itulah yang aku rase setakat nie. Untuk tips maintainkan stok macam-macam blog orang aku bace dan kaji but at last aku bace website Pa&Ma untuk aku amalkan dan mungkin boleh aku kongsikan ngan korang yg risau macam aku jugak coz sharing is caring rite. hehe.

Selamat Membaca ;)

*hanya ibu-ibu yang mengerti perasaan aku ini. chewaah