Friday, July 13

Colour Blind!!

Hye Peeps! :)

Act, aku sekarang sangat suka bershoping online dan mcm2 website, blog saya kunjungi ecehh hehe.. Dalam dok sibuk tengok2 tu aku suke gak tgk blog2 orang esp. blog mereka yg aktif dan mereka juga cantik, kreatif dlm pemakaian (esp. gurls bertudung), dorang sgt pandai mix and match dgn ape2 je aksesori walaupun kdg2 aku rasa mcm 'eh ape pelik sgt nie' or 'dorang oke jerk ek pakai mcm nie'. Senang cite dorang nie haptodate tp bkn fesyen yg pelik meraban tu. Simple but gojes and u look sopan. Dan aku seorang yg colour blind. Tssskk.

So, aku pun tak kan la nk tgk je kan so aku pun terdetik tuk belajar cara tuk mix and match colour dan terjumpe website omputih nie.

Info nye details (bagi aku) dan boleh la jugak buat panduan. Takdela nnti aku men beli jer colour aku suka than terbiar. Sadis. Membazir. Berabuk. Hubby bising.

Bye ;)