Monday, March 5

bile tekak aku membesar

tekak membesar?? ape tue?? bukan tumbuh halkum oke ape lagi aku g thailand operate masukkan halkum.. aku nk cite + berlagak (nie klu ade stalker aku yg bace la) skang suke meminta-minta bkn kat korang tp mr.hubby aku yee sekalian alam seperti

'B, nak nie'
'B, cantik la yg nie, nk!'
'B, jom g sini'
'B, dorang da ade yg nie, syg bile lak'
'B, yg nie da out dated la, ape kate tukarkan syg bla bla bla'
'B, syg xde lg la yg nie, nk!'

hehe.. sian mr.hubby dpt si isteri yg gilerz order itu ini dan mr.hubby cube sedaya upaya dapatkan ape yg si isteri nak dan mr.hubby selalu ckp 'xpe, asl syg happy' alaahai, syahdu (mr.hubby ckp dlm nada sengsara tau) haha

dan yg terbaru aku mintak hand phone plak, xcukup ngan hand phone skang nak lagi yg up to date seperti


tp bukan yang ni tau, nie aku nk cite permintaan terdahulu and usha punya usha mcm xbest so decide tak nak plak dan nak yg nie


Samsung Galaxy SII - haa yang nie paling terbaru la aku nak dan mr.hubby sdg sedaya upaya tuk dptkan..
mesti korang ckp aku nie tak berhati perut kan kan kan.. haha tp ade aku kisah eh
reason aku xnk beli sendiri adalah bile org bg tu so tahan lame ckit la aku pakai compare klu aku beli sendiri nnti aku take for granted tuk jage like my phone now, sang suami belikan gak dan blh kira bape kali je jatuh tue pun TERjatuh oke..



Samsung S2
Rumah
Kamera
SBPA Salary

tak lame lagi aku tick la kat ruang tue.. hikhik