Thursday, June 16

mampu menangis je..

menangis, menangis dan terus menangis, nie je la yg mampu aku wat klu aku stres yg amat sgt..
pagi-pagi lagi aku da di blame oleh org2 atas.. org len wat org len tanggung.. adil ke?? org laen punya arahan aku yg kene hadap.. btl ke cara tue?? sbb ape org wat camtu,, sbb aku nie sekadar kuli batak kat sini n sbb aku yang wat tindakan seterusnye tp atas arahan sape?? npe tak mrh or blame or luahkan ape yg sakit ati sgt tu kat org atas?? nape aku gak kene?? 

org hanye nmpk kesalahan aku sbb aku yg wat tindakan susulan so mmg sah sah la org blame aku tp bile aku ckp sume nie aku sekadar ikut arahan dan siap mention name tp nape trus aku yg kene? sdgkan sblm aku wat tindakan aku sendiri da bincang dan org yg sepatutnya b'tanggungjawab mmg still ngan arahan wlupun telah diberitahu ape mslh yang kan timbul.. tp npe slh aku gak? npe aku gak kene tanggung sume nie? org yg sepatutnye kene hentam duk senang lenang.. huh.. adil ke cm tue??

sgt terkilan klu nie trus jd.. ujian Allah kat aku tuk arini, sblm nie dan keje nie..
bile da jd camnie, teringat ayat sorg kwn ----> kalau la aku boleh berterus terang dan btau ape yang terbuku kat isi ati nie alangkah best nye.. lebih seronok lg klu aku jenis yang bersuara lantang.. huhu..

* terkilan yang amat sangat dengan keadaan nie..