Thursday, June 2

adakah aku...

tengah drive balik umah tetibe je aku t'pk sesuatu kelemahan dan mgkn itu aku..
jom bace ---->

  • adakah aku... nie seorg isteri yg baik dimata si suami..
  • adakah aku... seorg anak yg baik utk ibu bapa aku..
  • adakah aku... seorg wanita yg redha dan b'hati kental.. ermm korg rs cane ek..
  • adakah aku... tlh b'jaye.. (jika suday b'jaye tdk b'makne kte xblh mencari lg kejayaan kan..) =p
  • adakah aku... seorg yg garang.. uwaaa rmi yg ckp n kdg2 mmg ade btl nye.. hehe
  • adakah aku... sgt degil?? ha nie mmg btl pun..
  • tp nie yg aku plg b'tanda tanye.. adakah aku seorg yg disenangi oleh semua org yg berada disekeliling aku sbb SAYA ADALAH SEORG INSAN YG LEMAH DAN MUDAH MEMBUAT KESILAPAN..
errmm.. korg sure penah rs camnie kan, sbb kte nie bkn lah sempurna dan msti cube menjadi seorg yg sgt sempurna kan..

nasihat sy sbgi insan yg lemah juga, jgn t'lalu mengejar kesempurnaan krn baik buruk yg ade pd kte ada hikmahnye dan akn ade org yg akan menyempurnakannya..

tata =)